בלוג
- עובדים מהבית? 4 טיפים לעיצוב חלל העבודה הביתי
- הכי רלוונטי לימים אלו: כך תיצרו סביבת עבודה מהבית שהיא בול בשבילכם
- סביבת עבודה ארגונומית
- אטיאס מציגים: איך עובדים מהבית ושומרים על הנוחות במשרד
- מחיצות
- מחיצות open space
- יתרונות וחסרונות של עבודה מהבית: זמן להכיר
- שולחן עבודה - אלמנט חשוב ומקצועי בעסק
- ריהוט משרדי השוואת מחירים
- ריהוט משרדי עודפים
- עיצוב משרד
- כונניות למשרד
- שולחן כתיבה - איפה כדאי לרכוש?
- שולחן כתיבה
- כסאות למנהלים
- ריהוט משרדי – לא למשרדים בלבד
- ריהוט משרדי איכותי לחללי עבודה משותפים
- רכשו רהיטי איכות - לשימוש מועיל
- העברת ריהוט משרדי בדרך בטוחה ויעילה
- עיצוב משרד ביתי – איך עושים את זה?
- שולחנות משרדיים
- כל הסיבות למה לא מומלץ לקנות שולחן משרדי יד 2
- מחדשים את המשרד עם רהיטים חדשים
- דלפקים – הרהיט הכי נכון למשרד שלכם
- לעצב את המשרד בקלות עם אטיאס
- מסביב לשולחן – כל מה שחשוב לדעת על שולחן לחדר ישיבות
- ריהוט משרדי לפי בחירת הלקוח
- בחירת כסאות מנהלים
- חידושים בענף ריהוט משרדי
- כונניות
- כסאות מחשב
- כסאות משרד איכותיים
- כסאות משרד
- כסאות מזכירה
- מדוע לבחור באטיאס
- ריהוט למשרד
- ריהוט משרדי איכותי
- ריהוט משרדי במבצע
- ריהוט משרדי בראשון לציון
- ריהוט משרדי חדש לבית
- ריהוט משרדי יוקרתי
- ריהוט משרדי לבית
- שולחנות מחשב
- ריהוט למשרד עורכי דין
- ריהוט משרדי מודרני
- ריהוט משרדי עץ מלא
- ריהוט משרדי להיי טק
- שולחן מנהלים
- ריהוט משרדי מעוצב
- הכסאות של אטיאס
- ריהוט משרדי מתקדם
- ריהוט משרדי למנהלים
- כסאות למשרד
- שולחנות למשרד
- ריהוט מתכת
- איך למצוא חברת ניקיון מעולה
- ריהוט גן
שולחן כתיבה - איפה כדאי לרכוש?
כיצד בוחרים את החנות לרכישת הרהיטים? מה חשוב לדעת לפני שמזמינים את הרהיט? קראו על כך במאמר הבא.
כאשר מזמינים פינות המתנה, כסאות מנהל או כל רהיט אחר - חשוב מאוד למצוא את החנות המומלצת והמועדפת. זו שאפשר יהיה לבצע בה קניה מוצלחת ומשביעת רצון. וזאת כי החנות משליכה בצורה ישירה על הצלחת הקניה שלכם, ועל שביעות הרצון שלכם מהרכישה. בחרו את החנות בתבונה והיו מרוצים מקניה מוצלחת.
היכן כדאי לקנות ריהוט משרדי?
- מקצועיות – חשוב לכם לבחור חנות מקצועיות. חנות בה מכירים את תחום הרהיטים לעומק ויודעים להתאים לכל לקוח את המוצר הרצוי לו - בהתאמה מושלמת. וזאת כדי שגם אתם תקבלו מענה הולם לצורך שלכם ותהיו מרוצים מרהיטים מותאמים לשימוש שלכם.
- איכות – חובה לוודא כי אתם פונים אל חנות שמספקת לכם מוצרים ברמת איכות גבוהה ביותר. רהיט לא איכותי לא עונה על הצרכים שלכם ועד מהרה הוא מתקלקל. לא נעים לגלות לאחר תקופת שימוש קצרה כי הרהיט מתפורר או מתפרק. זה עלול לקרות אם בוחרים ברהיטים לא איכותיים. פעמים רהיטים אלו יהיו זולים בצורה משמעותית ולכן תשתכנעו לרכוש אותם. אך מסתבר שהמחיר הזול הזה מוצדק. אם המוצר לא שווה יותר מזה הוא לא יענה על הצרכים שלכם. מוטב לכם לבחור מוצר יקר יותר שיוכל לשמש אתכם לאורך זמן.
- התאמה – רהיט אמור להתאים לשימוש העתידי בו ולכן עליכם לפנות אל חנות בה מתאימים לכל לקוח את הרהיטים הרצויים לו. ההתאמה תיעשה בהתחשב במידות שאתם מביאים. יש מקרים בהם הצוות המקצועי יבצע מדידות בבית או בבית העסק, כדי להתאים את הרהיטים ולייצר ואתם בדיוק לפי מידות השטח שמיועד לרהיט.
- עיצוב – טכנולוגיות הייצור מאפשרות לעצב רהיטים בסגנונות מדהימים. גם אתם תוכלו לבחור ריהוט משרדי בעיצוב ייחודי שמתאים לעסק שלכם. תוכלו לבחור צבעים כלבבכם ועיצובים מתקדמים ומרשימים. כך תשיגו את המראה המושלם לעסק שלכם.
- שירות – אי אפשר לוותר על שירות טוב. כיוון שהשירות של אנשי המכירות מסייע לכם כלקוחות לבצע את הקניה הנכונה לכם. כאשר יש לכם תשובה לכל שאלה, הכוונה מקצועית וכן מענה סבלני ומפורט אתם יכולים לערוך את הקניה שלכם בצורה בטוחה ומוצלחת יותר. יש לכך בהחלט השפעה על ההצלחה שלכם.
חשוב לנהל את הקניה בצורה חכמה. כך שהיא תתברר כחכמה ומוצלחת לאורך זמן, ותשרת אתכם היטב בדיוק כמו שאתם רוצים!